خرید آپارتمان در شهرک خرازی

سرتیتر ها
پروزه شهرک شهید خرازی
جهت خرید آپارتمان در شهرک خرازی و انجام انواع معاملات می‌توانید با مجموعه‌ی مسکن خرازی مرکز تخصصی پروژه شهید خرازی تماس حاصل کنید.

خرید آپارتمان در شهرک خرازی

مسکن خرازی یک دفتر انجام معاملات از جمله خرید آپارتمان در شهرک خرازی میباشد . همه‌ی معامله‌هایی که در این مرکز انجام می‌شود توسط متخصصین تحت کنترل می‌باشد. این دفتر شرایط گرفتن کد رهگیری هولوگرام‌دار را برای پروژه‌هایی که ارائه می‌کند فراهم کرده است. در ادامه شرایطی که بلوک‌های این پروژه دارند بیشتر توضیح می‌دهیم. این پروژه دارای 44 بلوک است که از میان آنها 40 بلوک در فاز یک قرار میگرند و 4 بلوک هم در فاز دو قرار می‌گیرند. تمامی 4 بلوک فاز یک تکمیل شده است و فاز 2 هم در حال ساخت است. خرید واحد در این شهرک یک سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود.
اگر قصد انجام انواع معامله در این شهرک از جمله اجاره آپارتمان در شهرک خرازی را دارید می‌توانید با کارشناسان سایت مسکن خرازی تماس حاصل نمایید. در حال حاضر 90 درصد از واحدهای فاز اول شهرک شهید خرازی به خریداران تحویل داده شده است. همچنین باید اشاره نمود که واحدهای باقیمانده هم ابتدای سال جاری به خریداران تحویل داده خواهد شد. متراژ آپارتمان‌های ساخته شده در این شهرک از 102 متر مربع شروع می‌شود و تا 131 متر مربع 2 خواب و 3 خواب را شامل می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز این ساختمان‌ها دوام زیاد برابر زلزله و به کار بردن مواد اولیه‌ی باکیفیت است.

اطلاعات لازم خرید و اجاره شهرک خرازی

هر کدام از واحدهای قابل خرید و اجاره خرازی شرایط ویژه‌ی خود را دارند و توسط تعاونی‌های متفاوت ساخته شده‌اند.

اطلاعات لازم برای خرید آپارتمان در شهرک خرازی

جهت خرید آپارتمان در شهرک خرازی و انجام انواع معاملات می‌توانید با مجموعه‌ی مسکن خرازی تماس حاصل کنید. املاک مسکن خرازی مرکز معاملات تخصصی پروژه شهید خرازی سپاه محسوب می‌شود. به علت راحتی انتخاب واحد در این پروژه و تحویل همیشگی و مقطعی، آپارتمان‌های شهرک شهید خرازی به شکل متری، بر اساس طبقه و منظره‌ی در دسترس تعیین قیمت می‌شوند. مجموعه‌ی املاک مسکن خرازی به شکل تلفنی یا حضوری قیمت‌های روز این برج‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید واحد در شهرک شهید خرازی بهتر است از مشاوره‌ی کارشناسان مجرب استفاده نمایید.
این شهرک دارای 8030 واحد مسکونی است که آماده‌ی تحویل یا در حال ساخت هستند. از میان این واحدها 7320 واحد مسکونی جزو فاز یک هستند و 710 واحد هم جزو فاز 2 پروژه شهید خرازی هستند. اگر قصد اقدام به اجاره خرازی یا خرید واحد در این شهرک را دارید باید توجه داشته باشید که تا آخر شهریور ماه 1401 تمامی بلوک‌های این منطقه مسکونی خواهند شد. جزئیات مربوط به فاز 2 در سایت مسکن خرازی و در صفحه‌ی اختصاصی فاز 2 آپدیت می‌شود. آقای چنگیزی  مشاوران مجرب در زمینه‌ی واحدهای شهرک شهید خرازی فاز 1 و فاز 2 هستند که جهت تماس با آنها می‌توانید از شماره‌های 09126992744 استفاده نمایید.

امکانات قابل دسترس در صورت خرید آپارتمان در شهرک خرازی

انواع امکاناتی که در صورت اجاره خرازی در اختیار شما خواهد بود ذکر می‌نماییم. این مجتمع‌ها مکانیزم تهویه و سرمایش پیشرفته‌ی VRF دارند. این سیستم یکی از پیشرفته‌ترین مکانیزم‌های تهویه محسوب می‌شود. در هر مجتمع 4 لاین آسانسور و باربر قرار داده شده که توسط هیوندای کره‌ی جنوبی تولید شده است. این نوع از آسانسورها پرسرعت‌ترین و بهترین آسانسورهای موجود در بازار هستند. کیفیت بالای آسانسورهای این شهرک باعث آسایش بیشتر شما می‌شود. در شهرک خرازی 3 مدرسه احداث شده که تمامی مقاطع را پوشش می‌دهند.
این شهرک همچنین دارای چند ساختمان تجاری داخلی است که دارای 150 واحد تجاری می‌باشند. این واحدها می‌توانند بیشتر نیازهای شما به کالاهای مختلف را تأمین کنند. قسمتی از واحدهای تجاری شهرک شهید خرازی کاربری خدماتی دارند و قسمتی دیگر از آنها عادی هستند. یکی دیگر از خدمات شهرک شهید خرازی که به زودی ارائه خواهد شد بازار میوه و تره بار است. بازار میوه و تره بار این شهرک به زودی افتتاح خواهد شد. این شهرک سه ساختمان جداگانه که خدمات آموزشی ارائه می‌کنند دارد. این مجتمع‌های آموزشی همه‌ی مقاطع تحصیلی را پوشش می‌دهند.

توضیحات بیشتر در مورد پروژه شهرک شهید خرازی

درباره‌ی ساختاری که در صورت اجاره خرازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شرایط این شهرک به طور کلی توضیح می‌دهیم. این شهرک از 44 بلوک و 8000 واحد آپارتمان تشکیل گردیده است. موقعیت مکانی این شهرک واقع در تقاطع اردستانی و اتوبان همت است. از بزرگ‌ترین تعاونی‌هایی که در شهرک فعال هستند می‌شود به تعاونی آماد، رزمنده لشکر 27، هوافضا و نیروی زمینی اشاره نمود. بلوک‌های ابتدایی این شهرک که در قسمت جلویی قرار دارند دارای 29 طبقه و بلوک‌های انتهایی 25 طبقه دارند. ردیف‌های ابتدایی این شهرک توسط تعاونی‌های آماد و پشتیبانی، آماد دو کوهه، هوا فضا، ستاد کل و نیرو قدس ساخته شده‌اند. اما ردیف انتهایی این مجتمع متعلق به لشکر 27 است. قسمت‌های میانی این شهرک هم متعلق به نیروی زمینی، تعاونی مسکن‌های لشکر و رزمنده است. تعاونی سازنده هم در قیمت و شرایط خرید بلوک‌های این شهرک تاثیرگذار است.

قیمت واحد‌های آماده به فروش شهرک خرازی بستگی به پارامترهای مختلف از جمله منظره‌ی آن دارد.

قیمت واحدهای آماده‌ی فروش شهرک شهید خرازی

هنگام اجاره خرازی باید توجه نمود که در نظر گرفتن چند نکته اهمیت زیادی دارد. از اولین موارد که اهمیت زیادی دارد متراژ آپارتمان است. به طور کلی آپارتمان‌هایی که متراژ کمتری دارند با سرعت بیشتری خرید و فروش می‌شوند. طبقه‌های بالاتر هم به طور کلی قیمت بیشتری دارند. همچنین مدل نقشه‌ی برخی از ساختمان‌ها طرف‌دار بیشتری دارند. یک مورد دیگر که اهمیت زیادی دارد منظره‌ی آپارتمان است و منظره‌ی آپارتمان هم روی قیمت آپارتمان تأثیرگذار می‌باشد. موقعیت مکانی که بلوک در آن واقع شده هم در قیمت تأثیرگذار است. بهتر است قبل از انجام هر گونه خرید و فروش با دفاتر املاک مسکن خرازی تماس حاصل کنید. دفاتر املاک مسکن خرازی در منطقه‌ی 22 شما را در خرید یا اجاره‌ شهرک خرازی کمک می‌کنند.
هنگام اجاره آپارتمان شهرک خرازی باید این نکته را هم در نظر گرفت که تعاونی‌های سپاه سابقه‌ی بسیار بهتری دارند. همچنین توجه داشته باشید که طرف قرارداد خریدار تعاونی مسکن‌های سپاه است. به همین دلیل به شما دوستان توصیه می‌نماییم که این پروژه‌ها را برای خرید و سرمایه‌گذاری انتخاب نمایید. این پروژه مجموعه‌ای از بلوک‌های نوساز و مدرن است. این پروژه‌ها در منطقه‌ی 22 ساخته شده و نقشه‌های این آپارتمان‌ها مناسب است. در ادامه توصیه‌های بیشتری در مورد خرید و فروش حرفه‌ای این پروژه به شما ارائه می‌نماییم.

خرید و فروش آپارتمان در شهرک خرازی

به طور کلی خرید، فروش و اجاره خرازی با کمک مشاوران و متخصصین حقوقی مجرب انجام می‌شود. پیش از هر گونه انجام معامله بهتر است با مشاوران متخصص مسکن خرازی تماس بگیرید. املاک مسکن خرازی در واقع اولین مجموعه‌ی آنلاین است که در حوزه‌ی املاک منطقه 22 فعالیت می‌کند. مسکن خرازی اطلاعات مختلفی مانند قیمت این واحدها را به خریداران ارائه می‌کند. پیش از هر شکل معامله در این منطقه و انجام خرید و فروش از مشاوره‌ی رایگان مجموعه‌ی ما استفاده نمایید. از زمانی که شما واحد خود را برای فروش در اختیار ما می‌گذارید تا روزی که معامله انجام شود تنها سه روز زمان لازم است. کارشناسان قیمتِ خرید و اجاره شهرک خرازی

برای اجاره آپارتمان شهرک خرازی می‌توانید از کارشناسان املاک مسکن خرازی مشاوره بگیرید.

تفکیک واحدهای شهرک خرازی

در زمینه‌ی خرید شهرک خرازی دقت نمایید که بلوک‌های بلند مرتبه‌ی 30 طبقه در ردیف جلو و به 24 طبقه ردیف انتهایی قرار دارند. بلوک‌های شهرک شهید خرازی به 44 مورد می‌رسد. همین‌طور تعداد واحدهای این بلوک‌ها 7000 مورد هستند. در ادامه تعداد واحدهایی که هر بلوک دارای آن است را ذکر می‌نماییم. تعاونی آماد و پشتیبانی 860 واحد ساخته است. تعاونی ستاد کل سپاه 480 را به اتمام رسانده، تعاونی هوافضای سپاه 860 واحد ساخته و تعاونی نیروی زمینی سپاه هم 1400 واحد به اتمام رسانده است. تعاونی تولید مسکن رزمنده هم 2000 واحد را تولید نموده است. تعاونی عمران پارس کاشانه یا همان لشکر 27 1400 واحد در این شهرک ساخته‌ و مجتمع خانه سازی رزمنده هم 710 واحد در این شهرک دارد. واحدهای مجتمع خانه سازی رزمنده در فاز 2 قرار دارند.
همچنین در زمان خرید اپارتمان در شهرک خرازی باید توجه کرد که سازه‌ها از نوع فلزی هستند و اتصالاتی پیچ و مهره‌ای دارند. برج‌های این شهرک در هر طبقه‌ی خود دارای 6 واحد هستند. مساحت این واحدها از 100 متر آغاز می‌گردد و به 127 متر می‌رسد. پارکینگ و انباری‌های این مجتمع طبقاتی هستند و به شیوه‌ای هوشمند عمل می‌کنند. یک چیلر مرکزی، سرمایش و گرمایش این مجتمع را تأمین می‌کند. این بلوک‌ها همچنین 4 عدد آسانسور باربر و نفربر دارند. این بلوک‌ها دارای هلی پد هم هستند. سالن ورزشی و بلوک‌های تجاری هم در این شهرک وجود دارند. به دلیل اینکه تعاونی‌های متفاوتی کار ساخت بلوک‌ها را انجام می‌دهند تاریخ تحویل برای همه‌ی بلوک‌ها یک‌جور نیست. در ادامه تعاونی‌های این مجتمع را با توجه به تاریخ تحویل آنها ذکر می‌نماییم.

به دلیل تحویل به موقع خرید شهرک خرازی یک سرمایه‌گذاری پرسود است.

تحویل پروژه‌های شهرک خرازی

نخستین تعاونی از لحاظ تاریخ تحویل آماد و پشتیبانی است که بلوک‌های C-3,4,7,8 را در اختیار دارد. تعاونی مسکن سپاه سیدالشهدا یا همان لشکر 10 در رتبه‌ی بعدی است که بلوک‌های A,B-5,6 را تولید می‌نماید. رتبه‌های بعدی تحویل در این شهرک به ترتیب متعلق به تعاونی مسکن هوافضا  A,B-1,2 – تعاونی مسکن پارس کاشانه (لشکر ۲۷ ) ( A,B-15,16 , D-1,2,3,4 ) – تعاونی مسکن دانشگاه امام حسین (ع) A,B-5,6 – تعاونی مسکن خانه سازی رزمنده A,B-7,8,9,10) ) – تعاونی مسکن ستاد کل (C-1,2) – تعاونی مسکن قرار گاه مسکن(A,B-5,6) – تعاونی نیروی مقاومت بسیج مقاومت (A,B-15,16 , D-1,2,3,4) – تعاونی مسکن دو کوهه (A,B-3,4) – تعاونی مسکن نیرو قدس (A,B-3,4) می‌باشد.

موقعیت برج‌های شهرک خرازی

تفاوت قیمت واحدهای مختلف در این شهرک به دلیل موقعیت و میزان پیشرفت کار است. این شهرک در مجاورت ایران مال و مجموعه‌ی تفریحی هزار و یک شب قرار دارد. برای اطلاع از قیمت واحدهای مختلف این پروژه می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. پیش از خرید بهتر است قیمت واحدها را از کارشناسان ما بپرسید. قیمت واحدهای این شهرک در بالای صفحه قابل مشاهده است. املاک مسکن خرازی با پشتوانه‌ی سال‌ها تجربه در منطقه 22 با درنظرگرفتن امتیازهای سپاه می‌کوشد که بهترین خدمات را به فروشندگان و خریداران ارائه نماید.
برای پرسیدن سؤالات خود می‌توانید از ساعت 9 تا ساعت 21 با کارشناسان بلوک‌های شهید خرازی یعنی آقای چنگیزی 09126992744 می‌باشد. تمامی پروژه‌های این شهرک اکثرا تحویل داده شده است و بلوک‌های فاز 2 هم در سال 1404 تحویل داده خواهند شد. در ادامه اطلاعاتی در مورد واحدهای این پروژه در اختیار شما می‌گذاریم.

اطلاعات شهرک شهید خرازی

در ادامه باید اشاره کرد که اجاره خرازی نیاز به اطلاعاتی دارد از جمله اینکه پروژه خرازی عمران پارس کاشانه بلوک‌های 24 طبقه را می‌سازند. بلوک‌های این تعاونی اکثرا در قسمت جنوبی شهرک شهید خرازی و کنار بزرگراه حکیم واقع شده است. تعاونی عمران پارس کاشانه واحده‌های تیپ D و A و B را در این شهرک می‌سازند. ساختمان‌های این تعاونی از جمله مجمتع‌های باکیفیت این شهرک محسوب می‌شوند.
تعاونی سپاه جناب سیدالشهدا یا همان لشکر ۱۰ قسمت‌های ( 11،12) A،B و ( 5،6) A,B را در اختیار دارد. بعد از تعاونی آماد و پشتیبانی، تعاونی سپاه سیدالشهدا (ع) هم سرعت زیادی در ساخت بلوک‌های متعلق به خود داشته شده است در حدی که این تعاونی در شرایط تحویل موقت و پس‌ از آن تحویل دائم قرار گرفته است. مکان دفتر این تعاونی شهرری بلوار دیلمان است اما کارهای مربوط به تحویل واحد از طریق تعاونی نیروی زمینی اجرا می‌گردد. این تعاونی به شکل ترکیبی از تیپ‌های A و B برای بلوک‌های خود استفاده نموده است.

قیمت خرید شهرک خرازی و اجاره‌ی واحدهای این شهرک با توجه به پارامترهای مختلف فرق می‌کند.

شرایط تعاونی‌های مختلف در این شهرک

خرید شهرک خرازی اگر از طریق تعاونی هوافضا انجام شود شرایط خود را خواهد داشت. تعاونی هوا و فضا نقل و انتقال را در دفتر خود انجام نمی‌دهد. در شرایط کنونی برای دریافت امتیازها دفترچه‌ی قرارداد در دفتر اسناد رسمی به خریدار انتقال میابد. بارزترین نکته در این ساختمان‌های این تعاونی منظره‌ی زیبای آنها است. این تعاونی به شکل ترکیبی از دو نوع A و B برای نام‌گذاری واحدهای خود استفاده می‌نماید. حد نصاب معامله در این تعاونی 145 میلیون تومان است. . تیپ‌های ترکیبی این تعاونی مانند تیپ‌های لشکر 10 می‌باشند. این شهرک رفاه مناسبی را برای ساکنین خود فراهم می‌کند. به طور کلی واحدهای این شهرک دارای شوتینگ زباله، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دسترسی آسان و مناسب و پارکینگ بدون مزاحم هستند. همچنین آنتن مرکزی، خروجی اضطراری، لابی مجلل، دسترسی به مترو و… در این شهرک فراهم است.

5/5 - (3 امتیاز)
فاز 2 شهرک خرازی در مرحله نهایی ساخت و ساز قرار دارد و به زودی به خریداران تحویل داده خواهد شد
اسکلت فلزی با استفاده از اتصالات پیچ و مهره
خانه اخبارپروژه هاواتساپتماس